Raiffeisen Bank
Treasury SalesTools
A Treasury osztály számára fejlesztett integrált eszköz a devizakonverziós ügyletek és megbízások lebonyolítására, a prémium betétek kezeléséhez és mindezek valósidjű monitorozásához. A rendszer segit növeli a munkatársak hatékonyságát és elősegíti a gyors és pontos munkavégzést.
CSATA
A CSATA rendszer a Raiffeisen Direkt és DirektNet rendszerek jogosultságkezelő rendszere. Feladata az authentikálás és authorizálás.
Raiffeisen Bank portál és DirektNet Portál
A Raiffeisen Bank portáljának és IntraBank portáljának fejlesztése során jelentős tapasztalatot szereztünk a portál-tartalomkezelés területén. A tartalomkezeléshez a BroadVision portál-keretrendszert használjuk. BroadVision specifikus modulok:
- Tartalmi oldal management
- Contentek - tetszőleges tartalmi elemek (pl.: Hírek, Állásajánlatok)
- Program, Channel - Tartalom és Menü szerkezetet leíró eszközök
- PageType, Blockok - Dinamikusan felépíthető oldalak kezelése, testre szabása
- User Management
- User, UserType - felhasználó csoport, felhasználó kezelő felület (adatok, listák (pl. címek), jelszó, tulajdonságok. ...)
- Qualifier - tulajdonságok melyekhez szabályok jogosultságok köthetők
- RuleSet-ek - Tartalmi elemek adatai alapján szabályok építhetők, melyek szerint megjeleníthetőek testre szabhatóak az egyes oldalak
- Inbox - testre szabható portálértesítések, pl.: értesítések tartalmi változásokról és tranzakciókról
- Commnunity-k - User tulajdonságai alapján csoportokat lehet kialakítani, melyekhez pl.: hírlevelet, üzenetet lehet küldeni
- Newsletter - Időzített hírlevél küldés meghatározott csoportnak
- NewsFeed - RSS csatornán kiközvetíthető hírek, linkek.
- Oldalgyűjtő - Pl. a főoldalon elhelyezve segíthetjük a felhasználót a portálhasználatban.
Mobilbankár Portál
A Raiffeisen Bank mobilbankárainak munkáját, együttműködését segíti a mobilbankár portál. A felhasználók egy külön erre a célra kialakított felületen tarthatják nyilván saját és beosztottjaik megkereséseit. Megrendelhetik a munkájukhoz szükséges nyomtatáványokat, és olyan közösségi szolgáltatásokat használhatnak, mint pl. a fórum vagy a szavazások.
Raiffeisen Bank Intrabank Portál
A Raiffeisen Bank megújult IntraBank portálját 2007-ben a Bank munkatársaival közösen hoztuk létre, általunk fejlesztett alkalmazások, modulok:
- Nyomtatványkitöltő alkalmazás - Nyomtatványok elektronikus kitöltése, jogosultág-, státuszkezeléssel, munkafolyamatok vezérlésével és monitorozásával. A nyomtatványok visszakeresésére és teljes körű státuszkezelésére is megoldást nyújt a fejlesztés.
- Betéti funkciók
- Beosztáskészítő alkalmazás - Több műszakban, fix időbeosztással dolgozók beosztását generáló és adminisztráló eszköz (pl.:Call center)
- Observation Log, Statisztika - Mindenféle tevékenységet logolni képes megoldás, melyhez összetett monitorozó felület tartozik
- Coaching - Dolgozók értékelését kezelő eszköz
- Programnaptár - Különböző céges események (rendezvények, oktatások, stb) karbantartása, jelentkezés- és jogosultságkezeléssel
- Akvizíciósfolyamat-követő rendszer (AFK) - Munkatársak és ügynökök számára ügyfélmegkeresést és -szerzést segítő rendszer, mely amellett, hogy workflow-t biztosít az ügyfelek akvizíciós megkeresésének folyamatára, listázással, szűrési lehetőségekkel, figyelmeztető üzenetekkel, statisztikákkal és naptár funkcióval is szolgál.
- Tranzakciós Konténer - Tranzakciók tárolása, státus kezelése, adatintegrációs védelemmel, adminisztrációs felülettel összetett műveletek store and forward technikájú felügyeletére.
- Online bankkártya rendelés - Ügyfél felület és belső workflow kezelése
- Fórum - Témákba rendezve, jogosultságokkal
- Szavazás, kvíz
- Kérdezőbiztos - Irányított kérdés sorozat generáló pl.: hitelválasztó, befektetés választó
- Partnernyilvántartó - Cégek nyilvántartása, információk, tulajdonságok tárolása
- Világjáró, Lovagkor, Air Race - a Lakossági üzletág munkatársait évről-évre ösztönző három különálló projekt közösségi szolgáltatásokkal, játékos pontversennyel és vezetői riportokkal
- SME.huA vállalati üzletág saját információs portálja, melyen keresztül munkatársaik tájékozódhatnak a legújabb termékről, hírekről. Az oldalon közösségépítő eszközök (fórum, kvíz, szavazás) kerültek elhelyezésre. Az oldalhoz egyrészről testre szabással, másrészről egyedi fejlesztésekkel készült egy több funkciót magába foglaló tartalom-management felület is.
Okoskártya
Az Okoskártya fejlesztés mind az ExtraNetes mind az IntraNetes felületbe sorolható. Az extranetes rész a meglévő portál megoldásra épül, de felületileg egy teljesen elkülönülő weboldal (www.okoskartya.hu), ahol az Ügyfelek és potenciális Ügyfelek egyrészt böngészhetnek is az információk között, másrészt el is indíthatják a kártyaigénylés folyamatát, mely az alapinformációk bekérésén túl a kártyakép feltöltési és szerkesztési funkcióját is tartalmazza. Az Ügyfelek által feltöltött adatok egy workflowba kerülnek, melyet a banki munkatársak az intraNeten keresztül kezelhetnek és felügyelhetnek.