A mobileszközök mindennapi életünk részévé váltak, a mobilról történő ügyintézés a felnövő generáció számára már természetes dolog.
Az ügyfelek elégedettsége szempontjából alapvető cél a minél több csatornán történő kiszolgálás, a hatékonyság és a bankolás egyszerűsítése és gyorsítása. A Guidance olyan megoldásokat kínál, mely lehetővé teszi akár az egy kattintással történő ügyintézést is.
A referenciaként használt demo alkalmazásban számos funkciót tesztelhet:
Tervezzünk közösen!
Szoftverfejlesztési és üzemeltetési tréningek
Tesztelés és minőségbiztosítás
Testre szabott megoldásokat kínálunk
Lépjen velünk kapcsolatba és kollégánk hamarosan felkeresi önt, hogy egy személyes találkozó keretén belül bemutathassuk megoldásainkat és egy ingyenes konzultáció során közösen kitaláljuk, hogy az ön szervezetét miben tudnánk segíteni.