Hatékony kommunikáció
megrendelő és beszállító között

Alkalmazásunkkal a megrendelők és a beszállítók közötti, megrendelésekkel kapcsolatos elektronikus információcsere és az információk feldolgozásának és adminisztrációjának támogatása válik lehetővé.

A megoldásunk segítségével a munkamenet papírmentessé így gyorsabbá és átláthatóbbá tehető, mérhetővé válik a munkahatékonyság és a ráfordított idő is. További információkhoz juthat továbbá a különböző statisztikák és kimutatások segítségével.

Milyen előnye van még a megoldásunknak?

  • Kész megoldást szállítunk, amit a megrendelői igények alapján testreszabunk
  • Gyors bevezetés, nem szükséges plusz fejlesztés
  • Jogosultság kezelés
  • Joget alkalmazásban történő implementálás

Amiben segíthet a Guidance

Tanácsadás-szervezés

Tervezzünk közösen!

Oktatás

Szoftverfejlesztési és üzemeltetési tréningek

Tesztelés

Tesztelés és minőségbiztosítás

Fejlesztés

Testre szabott megoldásokat kínálunk

Ismerjen meg minket jobban!

Lépjen velünk kapcsolatba és kollégánk hamarosan felkeresi önt, hogy egy személyes találkozó keretén belül bemutathassuk megoldásainkat és egy ingyenes konzultáció során közösen kitaláljuk, hogy az ön szervezetét miben tudnánk segíteni.

Vegye fel velünk a kapcsolatot!
×