Kontroller - pénzügyi generalista

Ha szereted a pénzügy minden területét, érted és élvezed az összetett analitikai gondolkodást igénylő feladatokat, de nem derogál számlákat kiállítani vagy partnerekkel egyeztetni a folyószámlát, ha tisztában vagy a magyar kkv-k működésével – és jól érzed magad ebben, vagy a multik világát nem érzed magadénak, akkor van számodra egy remek lehetőségünk.

Feladatod alapvetően egy informatikai fejlesztő cég vezetőinek támogatása lesz, mely magába foglal nagyon sokféle, változatos tevékenységet. Beleláthatsz egy zártkörűen működő társaság belső folyamataiba, azokat támogatva fejlesztheted magad és a szervezet működését is. Mivel ez egy viszonylag új pozíció az eddig folyamatosan növekedő cégünkben, sok minden kialakításra vár, ezekben számítunk kreativitásodra és szakmai tudásodra.

Részletek

Feladatok

  • kapcsolattartás a könyvelővel, könyvvizsgálóval és esetenként egyéb partnerekkel
  • havi vagy negyedéves költség-bevétel kimutatások elkészítése – könyveléssel való egyeztetése – terv-tény adatok összevetése
  • analitikák időszakos ellenőrzése (havi-negyedéves) – áfa analitika, vevő/szállító analitikák, pénztár stb.
  • adóváltozások nyomon követése, és lehetséges adóoptimalizálások felismerése és implementálása
  • ajánlatok és megrendelések adminisztratív támogatása (saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerekben)
  • számlázási folyamatok elvégzése
  • adatszolgáltatás – egyes KSH-jelentések, pályázati és banki kimutatások elkészítése
  • rövid/hosszú távú cash flow tervezés, likvid pénzeszközállomány kezelése
  • cafeteria-menedzsment
  • leltárok lebonyolítása
  • részvénykönyv vezetése
  • folyamatok és szabályzatok folyamatos felülvizsgálata, szükség esetén módosítása
  • cégcsoporton belüli egyéb társaságok (hulladékgazdálkodással és bányászattal foglalkozó cégek) adminisztratív feladatainak elvégzése

Amit kínálunk

  • hosszú távú, biztos munkalehetőség
  • kellemes, családias munkakörnyezet, betanulási időszak után otthoni munkavégzés lehetséges
  • családbarát működés
  • az alapbéren felül bónuszrendszer, cafeteria (SZÉP kártya, céges biztosítás, egészségügyi szolgáltatás)
  • fiatalos, dinamikus környezet
  • folyamatos fejlődési lehetőség
  • modern IT infrastruktúra
  • BKV-val és vonattal is könnyen megközelíthető iroda a Városliget szomszédságában
  • parkolási lehetőség, bringatároló zuhanyzási lehetőséggel

Amit kérünk

  • felsőfokú pénzügyi ismeretek
  • pénzügyi területen szerzett 3-5 év tapasztalat
  • erős Microsoft Excel és Word tudás
  • nyitott, energikus, rugalmas, pozitív személyiség
  • tanulási kedv és hajlandóság
  • összetett, analitikus gondolkodás
  • proaktivitás
  • próbaidő alatt helyszíni munkavégzés (Budapest, XIV. kerület)
  • angol nyelv minimum alapfokú ismerete

Aminek örülünk

  • mérlegképes könyvelői vagy adótanácsadói végzettség

Munkavégzés helye

  • Budapest, XIV. kerület

Munkaidő

  • Teljes/részmunkaidő, megegyezés szerint

Fényképes szakmai önéletrajzokat várunk fizetési igény megjelölésével a job2024@guidance.hu e-mail címre. Az önéletrajzod elküldésével hozzájárulsz, hogy a Guidance Zrt. azt toborzás céljából kezelje és 1 évig megőrizze. Ha az önéletrajzod törlését kéred, írj az info@guidance.hu e-mail címre!

Guidance Ltd. can also help you with these

Consulting

Let's plan together!

Development

We offer customized solutions

Testing

Testing and quality assurance

Training

Software development and operation trainings

Enterprise-level expertise with small-business flexibility

Guidance Ltd. was established in 2002
Our company's main tasks are planning, implementing and operating web applications,
special instant products and integrated softwares like financial websites.
We perform nearly all of our duties as a subcontractor of multinational firms.

Get to know us!
×